sobota, 22 stycznia 2011

Ciasteczka muesli





Trochę kruche, trochę ciągnące, trochę słodkie, trochę ..zdrowe;-). Musli z sezamem, banan, miód. Koniec, tyle! Ochota przyszła nagle, a już po 30 minutach została ukojona. Jeśli lubicie dodatki, polecam śliwkową konfiturę mojej Mamy;-) albo nutellę.

Ciasteczka muesli
Składniki:
  • 35 dag muesli sezamowych
  • 1 banan
  • 4 łyżki miodu (można dać więcej)
  • 2 jaja
  • 2 łyżki mąki
  • 50 g miękkiego masła
  • szczypta imbiru i przyprawy do piekarnika


Wszystkie składniki mieszamy w misce. Na posmarowanej tłuszczem blasze wkładamy łyżką małe porcje. Pieczemy w piekarniku nagrzanym do 200 º C.  Studzimy i zjadamy;-).




Smacznego!

7 komentarzy:

  1. wczoraj robiłam ciasteczka musli;) fajny u Ciebie ten dodatek banana

    OdpowiedzUsuń
  2. takie ciasteczka lubię zjadać przede wszystkim na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chetnie bym sobie je schrupala:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak jak Paula. Kojarzą mi się z porą śniadania do szklanki zimnego mleka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm, mówią do mnie z obrazka... A jak ciasteczka do mnie mówią, to źle znaczy dla figury. Ale że zdrowe, to co tam :D
    Jeśli zaś chodzi o dodatki, o konfiturę Twojej mamy coś cięzko na rynku ^^' Ale myślę, że konfitura mojej też nie będzie ustępować :]

    PS. Łyżeczka wygięta siłą umysłu? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie przy słodkościach umysł siada;P.
    PS. Ja też z "takimi" obrazkami rozmawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Smakowało? Zostaw po sobie ślad :-).

Przyciski Listonic