piątek, 1 czerwca 2012

Pa, pa i dziękuję:-)

Nadszedł taki dzień, w którym chciałam się z Wami pożegnać. Czasem trzeba coś zakończyć, aby być może zacząć coś nowego … hm? Tego jeszcze nie wiem, ale wiem jedno, że powołanie tego bloga do życia było właściwym krokiem, a współprowadzenie go razem z Evitą to świetna przygoda i drogocenne doświadczenie. Mam nadzieję, że moje przepisy, aby kilka, przypadły Wam do smaku, tak jak i mnie przypadły Wasze. Evitoo, bardzo Ci dziękuję za wsparcie i doborowe towarzystwo przez te wszystkie miesiące, a Wam za wszystkie słodkie komentarze i wizyty na Gębie w niebie. Blog zostaje w dobrych rękach, spać więc mogę, i będę, snem sprawiedliwego. Życzę Wam uuuudanej i smacznej zabawy!:-)




foto: nutritionwonderland.com



Sabienne

6 komentarzy:

  1. Ktoś tu pomylił prima aprilis z pierwszym czerwca :( Smutna wiadomość... No cóż...pozostaje mi tylko życzyć Tobie wszystkiego dobrego w życiu i w karierze kulinarnej i mieć nadzieję,że kiedyś wrócisz! Pozdrawiam Cię ciepło, Sabienne!

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, będzie mi Cię brakowało.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, ale może... kiedyś jeszcze tu zawitasz :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sabienne będzie występować od tej pory jako Special Guest ;). Ona lubi mieć wejście ;D.
    Dzięki, kochana :*.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Dziewczyny bardzo za miłe słowa i życzenia. Za pysznie tu, żeby znikać na całego:-)!

    OdpowiedzUsuń

Smakowało? Zostaw po sobie ślad :-).

Przyciski Listonic